نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید و بهای تمام‌شده

نرم افزاربرنامه ریزی تولید وبهای تمام شده

در مجموعه نرم‌افزار سیوا قابلیت‌های متنوعی برای تسهیل فرآیندهای تولیدی تعبیه گردیده‌است. شرکت‌های تولیدی با استفاده از این امکانات علاوه‌بر دراختیار داشتن بخش‌های متداول سیوا شامل خرید، فروش، انبار، حسابداری و ده‌ها ابزار دیگر، امکانات و قابلیت‌های قدرتمندی جهت برنامه‌ریزی تولید، محاسبه قیمت تمام‌شده محصولات و دیگر نیازهای مباحث تولیدی را دراختیار خواهند گرفت.
 

اغلب شرکت‌های تولیدی به‌صورت مستقیم محصولات خود را به مصرف کننده ارائه می‌نمایند و یا شبکه‎‌ای از فروشگاه‌ها و نقاط فروش را در اختیار دارند. مجموعه نرم‌افزار سیوا علاوه‌بر ارائه کلیه نیازهای این‌گونه مشتریان جهت مکانیزاسیون فرآیندهای داخل سازمان امکان نصب نرم‌افزار فروشگاهی در فروشگاه‌های تحت پوشش و برقراری ارتباط یکپارچه به‌صورت برخط (online) و غیر برخط (off line)  را می‌دهد به‌عبارت دیگر مجموعه سیوا قادر است نیازهای شما در دفتر مرکزی، کارخانه، انبارها و فروشگاه‌های مختلف را کاملأ یکپارچه و به‌هم پیوسته پاسخگو باشد.

نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید

فرآیندهای زنجیره تامین مواد، مدیریت و کنترل انبارهای مواد اولیه، نیم‌ساخت و تولید و برقراری تعامل یکپارچه این‌گونه از فعالیت‌ها با بخش‌های فروش و حسابداری قدرت و تسلط واقعی شما به آن‌چه در ارتباط با مواد اولیه و محصولات در کارخانه شما در جریان وقوع است را دو چندان می‌نماید. با استفاده از جداول ترکیب ساخت امکان ایجاد رابطه منطقی بین ورودی به انبار محصول با خروجی از انبار مواد اولیه به دقت تدوین و مکانیزه می‌گردد.
با تعیین نوع و میزان مواد اولیه محصولات و تشکیل جدول ساخت امکان برنامه‌ریزی و تحلیل وضعیت شرکت جهت تولید محصول به‌وجود می‌آید.

بر اساس اطلاعات موجود در سیوا شامل جدول ساخت، سفارش‌های دریافتی از مشتریان، موجودی مواداولیه و محصول و دیگر پارامترهای تأثیرگذار، خروجی‌های دقیقی از میزان کسری مواد اولیه ارائه داده و نسبت به صدور اتوماتیک سفارش خرید مواد اولیه مورد نیاز اقدام می‌نماید.

نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید

هم‌چنین با استفاده از جداول ساخت و محاسبه و سرشکن هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم تولید، نرم افزارسیوا قیمت تمام‌شده محصولات را بادقت بسیار بالا محاسبه می‌نماید. در روند محاسبه قیمت تمام‌شده داده‌های موجود در نرم‌افزارهای خرید، فروش، انبار و حسابداری تحیل، تلخیص و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که این باعث می‌گردد قیمت‌های تمام‌شده در سیوا به واقعیت‌های عملیاتی موجود در شرکت بسیار نزدیک باشد.

 

نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید

با استفاده از نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی تولید می‌توان برای هرروز و یا هر بازه تاریخ و بر اساس پیش‌فاکتورها و فاکتورهای صادرشده اقدام به ثبت سفارش تولید نمود. در هر فرم تولید میزان محصولات موردنیاز توسط کاربر مشخص می‌گردد و در ادامه سیوا تحلیل دقیقی از موجودی مواد و محصول موجود و مواد و محصول موردنیاز را ارائه داده و اقدام به ثبت سفارش خرید یا ثبت حواله خروج مواد و محصولات موجود به‌صورت اتوماتیک می‌نماید.

برنامه ریزی تولید

تعریف فرمول ساخت محصولات

صدور سفارش خرید بر اساس برنامه‎‌ریزی تولید

برنامه‌‎ریزی تولیدی برای سفارش مشتریان

به‌روزرسانی اتوماتیک مواد اولیه در فاکتور

به‌روزرسانی اتوماتیک مواد اولیه در رسید محصول

ثبت و محاسبه برنامه‌ریزی تولید روزانه
 

قیمت تمام شده

محاسبه هزینه مواد بر اساس خریدهای انجام شده

سرشکن و محاسبه هزینه‌های مستقیم تولید

سرشکن و محاسبه هزینه‌های غیر‌مستقیم تولید

استخراج گزارش سود و زیان

استخراج کارت محاسبه قیمت تمام‌شده

حسابداری

ارائه سرفصل‌های حسابداری تولیدی

قیمت‌گذاری انبار

صدور اتوماتیک سند قیمت تمام‌شده

حسابداری صنعتی

خزانه‌داری

حقوق و دستمزد تولیدی

مدیریت تحویل کالا

مدیریت سریال کالا

ارائه اتوماتیک معاملات فصلی

محاسبه اتوماتیک ارزش‌افزوده

امکانات و تسهیلات

ارائه داشبوردهای مدیریتی

ارائه گزارش‌های تحلیل فروش

ارائه گزارش‌های برنامه‌‎ریزی تولید

ارائه کلیه امکانات مالیاتی

گارانتی رایگان مادام‌العمر

ارائه رایگان آخرین ویرایش سیوا

نصب رایگان

آموزش رایگان